måndag 2 maj 2011

Vad har jag gjort i dag då?

Dålig uppdatering i dag. Så här har dagen sett ut (för er som är intresserade, orkar knappt läsa det själv:))

Gick hemifrån före nio. Skulle cykla med Rut till mamma, kom på att cykeln stod hos Åsa, fick ta bussen. Jobba 10-19,30, på jobbet lyckades jag gå in i en vägg.. bula i pannan. När jag skulle stänga upptäcker jag att jobbnyckeln är borta! Panik!!letar överallt..kan inte dra ner gallret.. Snälla chefen kommer till jobbet..just då lyfter jag på en kollegas klädpåse o hör en nyckel som rasslar..chefen kom ner i onödan...Går till Åsa o hämtar cykeln sen iväg till salsan.. där får jag en armbåge rakt på näsan.. kändes som när man fick en fotboll i fejjan..näsblod...hemma 22,15.. Men det har faktiskt varit en trevlig o bra dag oxå:)

Go natt fina människor, hoppas ni sover lika gott som Rut:)

2 kommentarer:

  1. Åhh nej! Tur att det är en ny dag nu då =) Haha, Rutlisen är knäpp. Hon ser lite läskig ut när hon sover sådär. Vi hörs goslisen. Puss

    SvaraRadera
  2. Puss puss puss jossegosse

    SvaraRadera