onsdag 11 maj 2011

Min fina granne :)




och Ruts bästakompis Nalle Puh :)


Rut älskar att hänga med Nalle Puh o alla hans saker.. Han tycker inte det är riktigt lika roligt dock, men han låter Rut bestämma :)


Mina bästa grannar får ta massa skit bara för att de inte ser ut som Svenne Banan. Sånt gör mig så himla arg!! Trodde folk va smartare än så!! Det värsta jag vet är rasister o egoister!!

En rolig grej som hände när mina grannar precis flytta hit.
De skulle tvätta ganska mycket i den gemensamma tvättstugan för de hade inte hunnit med att tvätta på ett tag.
Då kom en av tanterna ut på gården o påpekade att så där mycket tvätt klarar inte tvättstugan av..
Då sa min granne- Ååå nej hur ska det här gå vi som har 13 barn!!:))(de har 2 barn) älskar att de rör om i grytan:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar