måndag 9 maj 2011

Torpardrömmar

Min dröm har länge varit att flytta till ett rött litet torp.. Där jag kan bo året om o ha en loppis o hundar. Men det ska ligga nära stan o inte vara så dyrt..
I dag var mamma o jag o kolla på ett torp:)


Det var jättefint med en stor o mysig trädgård.






En koja som jag kan leka i :)








Dock så var det lite långt från stan o både mamma o jag kände direkt med våra mögelnäsor att det lukta. Men det var kul att åka o titta. Man vill ju känna direkt när man kollar att här ska jag bo! men det är ingen brådska:) det kommer när det kommer..

1 kommentar:

  1. oj vad fint! vilken självbehärskning du har... om jag tittar på ngt så fint så blir jag blind o struntar i om det ligger i tjotahejti o luktar mögel, det fixar jag sen... sen sitter man där i möglet ensam o isolerad...

    SvaraRadera