tisdag 5 april 2011

Trevlig Lunch

I dag har Lina och jag varit på lunch hos en gammal barndomskompis till mig (o linas kanske blivande svägerska:)) Pernilla :)

Pernilla och minsta barnet Hannes
Lina fina
Pernilla o hennes familj bor i ett jättefint hus som hennes man byggt.
 
 Det bjöds på spenat o ricotta fyllda cannelloni 

 
Mycket gott :)

Till efterätt var det ingefärspäron med glass o grädde :)))))))

 Rut vaktade leksakerna..

Mycket trevligt o gott nu ska jag i väg o jobba några timmar..

Puss o kram

4 kommentarer:

  1. Mm va gott, och vilken fin BRIO lära-gå vagn ;) puss fr jossi

    SvaraRadera
  2. Ja jag tänkte på dig när jag la upp bilden :) Rut kan ju bli er modell :)

    mm det var super gott!! Puss puss

    SvaraRadera
  3. Det var verkligen supermysigt! Och som jag sa skulle det vara kul att vara hundvakt några timmar någon gång. Kram kram

    SvaraRadera
  4. Ja supertrevligt var det:))
    Rut ska adda dig på facebook där brukar vi skriva när vi vill ha hjälp, jätte snällt! kram kram

    SvaraRadera