måndag 4 april 2011

Bloggen

Sitter o försöker lära mig lite mer om bloggen.
Nu har jag lyckats fixa lite grann i alla fall tex länkat till några vänners bloggar o delat upp inläggen i kategorier. Det tar lite tid men det går :)

Tycker det är jätteroligt att blogga :) 


Ni får gärna tipsa mig om vad ni gillar o inte gillar med bloggen. Vill ni ha mer/mindre text? Mindre ego bilder? Mer Rut:)?osv osv
Skriv gärna! (När man ska kommentera på bloggen verkar det vara enklast att klicka i anonym, sen får man gärna skriva sitt namn i inlägget:))


Vill gärna att ni ska gilla bloggen :)

5 kommentarer:

  1. Den är GRYM stina. Ja gillar den precis som den är! MERA MERA! kram
    emilia

    SvaraRadera
  2. Stina me gos! Det har ar min favvo-blogg. Din kusin knivlisa ar javligt rolig ocksa. :) Jag tycker ocksa om allt, allt med bloggen. Den ar rolig o sot. Blir allvarligt talat ledsen om du inte uppdaterat pa lange, haha! Vi ses i mumin-land. Puss fran jossi

    SvaraRadera
  3. WOOOOHOOO klart som fan att jag gör :) tack själv fina!!

    SvaraRadera
  4. Du e så duktig:) kram sötis

    SvaraRadera
  5. ååå tack va snälla ni är!! Kärlek till er

    SvaraRadera