fredag 1 april 2011

Herrbesök..

Rut och jag har herrbesök..
X 2
Så vi är glada :)

6 kommentarer:

  1. Nu glömde du ju att skriva vad det är ni ska äta (+recept), det får du inte göra. Jag är otroligt imponerad och inspirerad av din matlagning. ALLT ser fantastiskt gott ut, vilken hejare du är i köket. Gissar att du bara experimenterar/höftar/"tar vad du har" kryddor. Jag blir såååå avundsjuk på det, den lilla förmågan finns inte hos mig men vi ska nog se till att det blir något ätbart på tisdag. Vi ses! Pernilla

    SvaraRadera
  2. hehehe gu va roligt:)
    Jag är inte ett dugg orolig för maten på tisdag, jag vet att det kommer bli underbart!!

    Jag lagar ju mycket mat med grädde o ost nu för tiden o då blir allt gott:)

    I den här såsen hade jag bacon, svamp, vitlök, spenat, salt, peppar, timjan, grädde och mascarponeost med gorgonzola.
    Vart faktiskt jättegott:)

    Ha det bäst!! ska bli så mysigt på tisdag!!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Den ska vi också prova! Fått för mig ( kanske av Matilda) att du var laktosintorerant. Men lugnade mig rätt fort efter att ha läst recepten.

    SvaraRadera
  4. Glömde, du kör ofta tex bara sås och en kraftig sallad. Har du aldrig ris, pasta eller potatis till (är det en diet, typ GI) Couscous har jag sett på en tallrik.

    SvaraRadera
  5. Ja jag har ju en problem mage(IBS) så jag har provat o ta bort allt möjligt ur kosten, det bästa dieten för min mage (som det känns just nu) är Low carb high fat(LCHF). Man tar bort kolyhdraderna (ingen pasta,potatis,bröd el socker)äter mycket fett :)godaste dieten!! O jag mår bra av den ingen svullen mage mindre fisar osv osv men jag fuskar ju ofta o äter socker:)
    Kolla lchf.se om du vill veta mer :)
    kram kram

    SvaraRadera
  6. Kan du ha en fuskdag på tisdag kanske, pasta ?

    SvaraRadera