söndag 31 juli 2011

50-årskalas

Somrarna 2003 - 2005 jobbade jag på Gotland. Det var bland de roligaste somrarna:) Jag jobbade på Kneippbyn som Prussiluskan,
Pippi, sjörövare, café personal, sommarkulsledare men mest som receptionist. Jag lärde känna massa sköna människor! En av dem var underbara Lena! Som lärde mig uttrycket Ta ingen skit!!!
Nu i onsdags var jag på hennes 50-årsfest, mycket trevligt!



Snyggare 50åring får man leta efter!!


Gamla Kneippbynrävarna Mårten o Josef spelade.


De har utsikt över högklint från deras tomt. Fint!





Kvällens roligaste talare o trevliga fru!



Festens bäst klädda!! En av Lenas trevliga söner:)



Bästa chefen som äntligen gått o blivit kär :)



Lenas familj höll världensfinaste tal till sin fru o mamma!



Tack för allt Lena!!! Speciellt för stödet när jag mådde dåligt, mina Robyn autografer:) o världensfinaste smycke! Fortsätt gå din egen väg o ta ingen skit!!!

1 kommentar:

  1. Finaste Stina, jag är så otroligt glad att du ville dela min dag. Och tack för alla fina saker du just skrivit om mig. Kramiz fina du
    Lena

    SvaraRadera